Svårt att prata om kommunikation


"Ja, nu tänkte jag att ni ska få berätta för en klasskompis om en situation ni varit med om där det varit problem med kommunikationen." Enkel uppgift. Såna situationer har ju dykt upp ganska tätt den senaste tiden, och är en anledning till att jag släpar runt på en teach yourself bengali-bok i handväskan att läsa på t-banan. Men ingen sån anekdot dök upp när jag öppnade munnen, tyvvärr. Istället föll mitt val på någon menlös händelse som inte var intressant ens medan den pågick. Ingen större katastrof kanske, men såna här saker kan jag gräma mig länge och väl över. Eller i alla fall till jag skriver ner det någonstans. Heh.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Äh!

Kommunicera mera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback